vilken kamera ?


Jag fyller år nästa månad. Jag tror jag ska önska mig en kamera. För den kameran jag har nu den är två år gammal, den är repig, den stängs av är jag inte vill det.. Ja, jag behöver en ny, eftersom jag har använt den jag har idag varje dag i två år. Så den är välanvänd kan man säga. Jag hade en silver, vill nog ha det nu med eller svart. Ingen färg, men dessa två fanns inte någon snygg silver. Aja, jag har beslutsångest vilken jag ska välja. Jag testade de i affären härdomdagen, jag tyckte det såg ut som om det blev bättre bilder med Canon. Men jag vet inte. Till utseendet så tycker jag nog Nikon är snyggare.
V i l k e n  t y c k e r  d u . . ?


K o m m e n t a r e r
Postat av: Lisa

jag tror den canon verkar bättre

2010-02-16 @ 09:42:15
Postat av: Sandra

Det är inte lätt det där. Både Nikon & Canon är bra dock. Jag har Nikon på min system and love it :) Men dom två har jag inte mkt koll på..



Med mig är det bra. Själv?

2010-02-16 @ 10:17:04
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag tycker Canon :) gillar den hihi :)

2010-02-16 @ 16:52:55
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: elin

nikon är inte bra alls, bilderna blir suddiga och röd aktiga.

2010-02-17 @ 13:35:41

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0