nelly.com

Så där ja. Nu har jag klickat hem en klänning och ett par höga skor från nelly.com. Klänningen var verkligen jättesöt, svart med typ lite volang eller vad det var. Det var svårt att se på bilden ;P Sen beställde jag även ett par skor, jag har ett par höga med remmar som är svarta, så jag tänkte ta en annan färg. Jag tog typ grå bruna? Eller dem är nog mer gråa, men på bilden var dom snygga iaf. Nu tänkte jag kolla ett avsnitt av Vänner och äta lite kvällsmat. Hoppas ni har haft en fin dag.


K o m m e n t a r e r
Postat av: Lisa

lägg upp det på bloggen sen :D

2010-02-24 @ 06:13:48
Postat av: Mikaela Urbom

Vänner är bästa tv-serien ever!

2010-02-25 @ 21:19:13
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0