gossip girl



Jag har inte uppdaterat så mycket känner jag. Ska inte upprepas. Nej, men jag vaknade typ nyss. Nu håller jag på och kokar ägg. Jag älskar ägg, helt sjukt, ska helst vara löskokta. Jag vet inte vad som händer idag riktigt. Borde nog egentligen plugga lite, men jag har inte alls nån lust till det. Jag är så skoltrött, helt sjukt. Jag känner bara för att ta första bästa flyg någonstans. Där det är varmt och gött, fyfan vad härligt det hade varit ;o

Jag lägger upp en bild på Gossip Girl för jag har bara tre avsnitt kvar på andra säsongen, och just nu är det som mest spännande. Sen går ju inte tredje säsongen att köpa än. Skit. Men jag hoppas ni får en fin dag och att kvällen blir ännu bättre.


K o m m e n t a r e r
Postat av: Lisa

gossip girl <3

2010-02-19 @ 11:31:57
Postat av: Marianne

ja, undar när säsong 3 kommer :/

2010-02-19 @ 11:32:15

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0