måndag

Men tjaa typ, eller ngt. Började dagen med idrottsprov som det kändes verkligen som det gick skit, bokstavligt, skit. Men jag fick VG? Okej? Jag var ganska så chockad faktiskt, men det är ju bara att ta det :d Sjukt glad iaf. Nu sitter jag här och pluggar matte, inför provet imorgon. Ska bli kul..

Springer även upp och ner i tvättstugan då jag tvättar, hehe. Men det är snart klaaarrt så, gottigt. Fattar ni att det snart är julafton? Det gör verkligen inte jag. Det känns som om det var förra månaden som det var julafton, men det var ju faktiskt ett år sedan, oooooj vad tiden går fort!

Jag saknar min pojke. Mycket. Det är jobbigt. Puss på min rickard! Men nu ska jag återgå till min mattebok, för den är ju så jävla rolig. Hoppas ni har haft en underbar dag, vi hörs kanske sen :d


tjockiskatten


K o m m e n t a r e r
Postat av: hedda ♥

jao ..

okej.

skola, träffat kusiner sen typ inget mer (: <3

2010-12-06 @ 23:35:35
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/
Postat av: hedda ♥

söt katt :)

jo de var de.

skolan & sedan massa plugg ;/ själv ?

2010-12-07 @ 07:13:23
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0