måndag - ny sääng

Hallå eller. Började vid halv tio, då vare lucia i gympasalen sen vare idrott i typ en timme, det var handboll. Jag hatar handboll, det är helt okej kul att kolla på, men det är astråkig o spela det.. Kanske är för att jag suger på't?! hehe, kan vara så. Sen väntade handel och skyltning. Både sanna och bella var sjuka idag så fick göra allt själver :( men det gick prinma. Sen väntade ett oförberett prov i engelska B, hahahah, hej IG typ? jag gissade på allt.

Sen efter skolan åkte jag, pappa och robin till ikea för att köpa en ny säng till maj. Efterlängtat. Innan hade jag en 90 säng, och jag fick typ inte plats när rickard låg där med maj, hehe. Men nu får ja det :d Underbart! Den är mysig :d

Nu ska jag plugga på samhällen som vi har prov på imorgon, hoppas ni har haft en underbar dag, så hörs vi imån :d kraaaaaamis på er.

K o m m e n t a r e r
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Okej :) Jag är bildnörd..



Vad vill du bli när du blir stor?

2010-12-13 @ 21:10:51
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Jessica

Men så härligt :D

2010-12-13 @ 22:44:36
URL: http://yessicaas.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0