lörda o sönda

Lördagen blidde det först ikea med fredrik, pappa och irene. Kollade på säng bland annat, blir nog att önska sig en ny i julklapp. Gott. Sen blev det hem, då kom rickard hem till mig, sen åkte vi till liseberg, myysigt, puss på honom!

Söndagen blev först att vakna upp med rickard, sen åt vi lite frukost och sen drog han sig hemmåt vid 12 tiden. Då blev det för mig att plugga, plugga inför idrottsprovet som väntar imorgon. Hej IG typ, ne men hoppas på ett G iaf. Nu är jag trött, och hade vart hur skönt som helst att bara kunna lägga sig i sängen och kolla på någon härlig julkalender eller någe, men icke, julia måste plugga.. :( Hoppas ni har haft en underbar helg, vi hörs sen eller imorgon, kraaaam på er

K o m m e n t a r e r
Postat av: LOVA

SV: Håller med! :D

Jag mår bra, själv? (:

2010-12-05 @ 19:12:35
URL: http://loxii.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0