femtonde december tvåtusentio

Hallå eller. Började dagen vid åtta, så jäkla segt att gå upp. Det hade inte vart helt fel och ligga kvar i den stora och goa sängen ett tag till. Men hade engelska. Sen ÖF. Hela dagen har jag haft ont i halsen och ont i magen. Magvärken har gått över nu som tur är, men inte halsontet. Det är kvar. Men förhoppningsvis så är det borte imån!

Idag åkte mollebolle till thailand, hon är en sån fuskis asså. Bada och sola i tre veckor, sjukt avis om jag säger så! Men hoppas hon får det bäääst :D Efter skolan så åkte jag hem, sen åkte jag och pappa tillbaka till skolan för att ha ett utvecklingssamtal. Vilket som höll i åtta minuter sen kunde vi åka hem igen, hehe ganska onödigt egentligen :p Sen åkte vi och åt lite, sen åkte vi och köpte lite julklappar. Juligt.

Nu ska jag städa lite tror jag, sen kanske slå inte några julklappar, det är ju trots allt bara nio dagar kvar till självaste julafton, Hörs kanske sen, annars imån. Kraaaamis


K o m m e n t a r e r
Postat av: Jessica

Pluggar -.-

dudå?

2010-12-15 @ 20:41:04
URL: http://yessicaas.blogg.se/
Postat av: Camilla

Har du handlat klart alla julklappar? :)

Jag ska jobba idag, sedan shoppa! :D

2010-12-16 @ 06:09:08
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-16 @ 16:07:43
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0