tjugofemte april

Sådärja. Nu är dagen nästan slut och han till och med trycka in en dusch, inte dåligt det. Nu ska jag äta ngt litet, och sedan pluugga. Har prov på ett häfte med engelskagrammtik imorgon. Wish me luck ;) Näe, men kommer la gå sådär känns det som.

Gais-Kalmar förut, så jävla kassa är dem, helt sjukt. Trist att Kalmar kvitterade i typ sista sekunderna. Aja, sånt är livet. Blidde 2-2 iaf. Imorgon slutar jag vid fyra, sen blir det å åka och göra naglarna sen blir de hem o plugga. Jag känner att jag har ett sånt jävla kul liv just nu asså. Helkul verkligen. Hade bäääst.


K o m m e n t a r e r
Postat av: Lisa

Lägg upp bild på naglarna sen då :)

2010-04-25 @ 21:19:57
Postat av: sanna :)

kalmar är bäst! :D

2010-04-25 @ 21:44:57
URL: http://sannalida.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0