har tråkigt

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 160 ngt tror jag.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nepp
3. Vem tillbringade du två timmar med idag? Klassen typ ;p
4. Hur lång är du? 164 cm tror jag, värsta dvärgen.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Prom Night tror jag.
6. Hur löd ditt senaste inkomna sms? Aa okej ^^ men jag får gå in och leta :)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Båda, men mest ringa blir alltid missförstånd på sms xD
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
9. När såg du senast din mamma? några dagar sen tror jag nog
10. Icke godkänt i något ämne? Hoppas jag inte
11. Mvg i något? jepp
12. När vaknade du idag? typ halv fem, kunde inte somna om ;p
13. Vilken är din favoritplats? i värmen!
14. Vilken plats föredrar du minst? ute i kylan
15. Vem får dig att må bra? min familj och vänner
16. Hur stor är din säng? ingen aning du
17. Vad sover du i? stor tshirt o trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? två
19. Var har du bott/bor? göteborg
20. Tycker du om kinamat? nja, thai är godare :)
21. Tycker du om kaffe? nesh!
22. Vad dricker du helst till frukost?
apelsinjuice
23. Kan du spela poker? kan, kan jag väl men är inte så bra påt
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nepp
25. Vill du ha barn? ja :)
26. Kan du några andra språk än svenska? ja, typ engelska?
27. Har du någonsin åkt ambulans? naj
28. Föredrar du havet eller bassäng? havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
30. Äger du dyrbara smycken? inte vad jag vet ? ;p
31. Kan du rulla med tungan? kan jag säkert
32. Vem är den roligaste människan du känner? svårt, vet inte :p
33. Vad har du för ringsignal? In my head av Jason Derulo
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Aah
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? blomma
36. Kan du byta olja på bilen? nope
37. Vilken var den senaste boken du läste? Tillsammans
38. Dansar du i bilen? naaj
39. När var du i kyrkan senast? i januari tror jag?
40. Hur många hål har du i öronen? 4, tre i ett och ett i det andra
41. Har du någon piercing? ja, naveln
42. Har du någon tatuering? Nej
43. När slutade du med gosedjur? Kommer la inte jag ihåg
44. Har du pojkvän/flickvän? nepp
45. Har du en bästa vän? ja det har jag, flera :)
46. Vad är ditt mobil nummer? -.-
47. Vad ska du göra ikväll? plugga lite till, sen söööööva
48. Har du några syskon? två bröder :)
49. Vill du flytta hemifrån? ja om några år :)


K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0