tummen upp för parlamentet

Har precis kommit ut ur duschen och har ingenting att plugga på idag, det gillar vi! Efter i skolan idag åkte jag hem en sväng till mor min, hon hade lagat sin underbart goda köttfärssås, jag kan inte få nog av den. Sedan gick jag hem till pappa igen och grejade lite på rummet, vek lite kläder och så, sen hoppade jag in i duschen och nu är jag färdig. Jag sitter här och kollar på lite klipp från parlamentet på youtube. Jävlar vilket roligt program, såg ni förra veckan med Per Andersson? Sjukt galen människa, så jävla rolig. Likaså Robert Gustafsson, också jävligt rolig.

 Imorgon blir det som sagt som jag skrev i det förra inlägget filmkväll hos Malin, eller snarare tacos&idol kväll hos Malin med vännerna. Jag håller självklart på Erik Grönwall, så jävla söt och sjukt duktig på scenen, och Camilla.. Jag måste skriva vad jag tycker. Hon är väl duktig på att sjunga, det ska jag inte säga någonting om, men jag tycker inte riktigt att hon platsar i Idol 2009, men men. Nu blir det till att titta på veckans avsnitt av Andra Avenyn och ta sig en skål med flingor.

 Hade så jättebra så länge, och hoppas att du tittar in igen snart (a) ♥
Jag slänger in ett roligt klipp från parlamentet med Robert Gustafsson, tittatitta!


K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0