stan & sen bio på kvällen

Började dagen med att vakna och äta frukost. Sen blev det till att hjälpa pappa med att städa ur klädkammaren för att jag skulle få plats med mina kläder. Som det såg ut innan så behövde jag nästan pannlampa för jag skulle kunna se vad jag hade för kläder. Men nu blev det jättebra!

 Sen var det att dra iväg till stan med Malin och Camilla, skulle titta om jag hittade någonting snyggt men det gjorde jag såklart inte. Vi kom på att vi ske gå på bio ikväll istället, så det bestämde vi. Vi åker väl någongång kring åtta, och sen väljer vi film när vi väl är framme. Jag provade ett assnyggt linne på H&M, men det var alldeles för stort och det fanns ingen mindre storlek.

Jag tog knappt några bilder igår från kvällen, så här kommer typ tre bilder, haha. Kanske kommer in med ett nytt inlägg sen ikväll när jag kommer hem, men nu måste jag plugga lite matte, pusshaj!
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/1194382/julia-susanna?claim=6u4t373vwxe">Följ min blogg med bloglovin</a>



K o m m e n t a r e r
Postat av: Jasna

Bra blogg :P

2009-10-11 @ 13:04:03
URL: http://parlez.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fan vad fin jag var på den bilden då... -.-

ser ut som en stjärt i facet!

2009-10-12 @ 20:56:58

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0