Schhå fiint!

Nu så, har suttit vid photoshop i typ två timmar nu och klurat ut lite hur man gör. Och kan lite nu iaf. Gjorde flera stycken headrar, eller vad man säger. Men det är blev alltid något litet fel på någon av dom, så får ta den här enkla. Men den duger väl? Ett tag framåt i alla fall. Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sen hoppa i säng.

Slänger in denna låt från filmen "Tjenare Kungen" som även gick på tv i lördags. Jävlar vad jag älskar den filmen, kan se den hur många gånger som helst. Denna låt är också hur bra som helst, älskar den! ♥ Joel Kinnaman är han killen med hatten, så jävla söt!



K o m m e n t a r e r
Postat av: NERIKSSON

SV: Tack :) Det var en kompis som gjorde den

2009-10-20 @ 09:36:39
URL: http://neriksson.blogg.se/
Postat av: josse ^^

Japp ´jag har gjort min header i ps :) den som du har gjort är ätte söt tycker jag<3 ^^ Hoppas du har det bra ;3 kram//Josephine

2009-10-20 @ 19:27:59
URL: http://jossejosephine.blogspot.com

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0