min dag, mina helgplaner.

Godkväll, har precis kommit hem, det blev 1-1. Först blev det att dra sig till skolan där vi hade matte första lektionen.. hata matte! Aja, sen väntade ett svenskaprov, som det kändes som om det gick väldigt bra på, tummen upp för det. Sen småföretagande, sen blev det att dra till donken med malin, alltid lika gott med donken mat, (a). Åkte sen in till stan med kicki och malin för att möta jennie vid centralen, sen blev det gais-malmö!
Vad har ni gjort idag?

Nu sitter jag här och är vrålhungrig, och fråga mig inte varför jag inte går och äter nått, haha. Funderar på att göra en toast, så jävla gött! Men men. Imån åker Millis till ullared, även om jag var där i onsdags så vill jag dit igen, haha. Men har bett henne att köpa ett par likadana svarta tumvantar till mig, haha :)

På söndag blir det stan med Cicci, Sanna, Millis och kanske Malin, ska kolla på Andreas Wijk när han sjunger, han är så jävla söööt! Så det blir kul, sen på måndag skulle det blivit trafikurs, men den flyttade pappa för det krockade med gaismatch. Det fick bli en bild på Sigge, för han är så tjock, haha! Nej nu ska jag verkligen gå och ta något att äta, innan jag dör av hunger, hej så länge! ♥


K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0