kan man vara tröttare?

Nu ska jag strax lägga mig och sova, är astrött. Har typ pluggat hela dagen, hoppas verkligen att jag kan matteprovet på tisdag nu. Har precis målat glittertippar på mina naglar. Dom börjar lite längre nu, haha men bara lite. Jag vill ha mina akrylnaglar tillbaka, det är bara så synd att ens egna naglar blir så förstörda efteråt.

 Imorgon börjar jag 09:30. Så räcker om jag går upp vid sju tiden. Imorgon är det en lång dag, går enda till fyra. På morgonen blir det fortsättning på filmen som vi såg i torsdags, filmen vad ganska seg och tråkig, men mycket roligare att titta på film en att ha en vanlig lektion.

 Parlamentet idag vad jättetråkigt. Var det någon som såg det? David Batra är så tråkig, samma med Johan Rheborg, jättetråkig. Men Soran Kan ibland få till riktigt roliga skämt, och han ät söt också! ♥ Blev ingen bild idag som ni ser, bara för att jag inte har någon fantasi, jag får bli påhittigare tills imorgon. Nu ska jag sova, hade gött. Pusshaj!


K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0