idol - michael jackson tema.

Idag har det vart sånt pissväder va, regnat hela dagen, och det kom till och med snö, ja snö i oktober?! Slasksnö i och för sig, men ändå. Vi hade småföretagande prov idag, och det gick faktiskt bättre än väntat, kändes riktigt bra faktiskt, så tummen upp för det. När jag kom hem låg det en lapp på mitt rum från Tingstads trafikskola. JAAA, pappa har anmält oss till kurs, yeey! Sjukt kul. När man inte hade fyllt 16 än, så sa man "ska börja köra med en gång", men det blev ju såklart inte så, det har ju fan nästan gått ett år nu :O, men nu jävlar, haha! När det har varit sånt här väder som det har varit idag så längtar jag tillbaks till sommaren, antingen jul nu eller sommar nu, bara för det slänger upp en bild från kroatien i somras. 

 Ikväll är det idol och Michael Jackson tema, det är la sådär tycker jag, men ska bli kul att se vilka låtar de väljer. Nej, nu ska jag fortsätta med storstädningen i mitt rum, kanske återkommer med ytterligare ett inlägg senare. Dessa låtar ska idolerna sjunga:

- Nicklas Hocker - Black or White
- Erik Grönwall - Thriller
- Camilla Håkansson - Human Nature
- Erika Selin - Beat It
- Reza Ningtyas Lindh - The Way You Make Me Feel
- Mariette Hansson - I Want You Back
- Calle Kristiansson - Bad
- Eddie Razaz - They Don't Care About Us
- Tove Styrke Östman - Will You Be There
- Rabih Jaber - You Are Not Alone



 


K o m m e n t a r e r
Postat av: TW

Bra! ;)

2009-10-17 @ 13:02:25

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0