har ändrat designen en aning

Hej hej, eller gokväll kanske man säger, nu har jag äntligen ändrat min bloggdesign, den kanske inte är av världsklass men den duger gott för mig och för er att läsa den, hoppas jag!
I ungefär två timmar har jag suttit och gjort detta, under en tid då jag egentligen borde ha suttit och pluggat inför engelskaprovet på torsdag, men får plugga extra mycket imån då. Nu har veckans avsnitt av Andra Avenyn kommit ut på www.svt.se/andraavenyn. Jag vill så gärna titta idag, men hinner inte. Åh, vad arg jag blir på skolan ibland. Får titta på det imorgon då hoppas jag!


K o m m e n t a r e r
Postat av: maria

haha sjukt snygg blogg du har <3 :D

2009-10-09 @ 09:23:28

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0