gott med frukost.

Nu så, har precis ätit upp mina goda frukost och ska snart ge mig av till skolan, där vi ska ta bussen till ullared, yeey! Har ju gjort ny header som ni ser  och som som skrev i det förra inlägget. Kan ni inte kommentera vad ni tycker om den? Skulle vara kul och se vad ni tycker. Jaja, nu ska jag gå och borsta tänderna, och sedan packa ner det sista i väskan, sen bär det av till skolan. Ha det så jättebra alliphopa, så hörs vi sen. Pusshaj! ♥



K o m m e n t a r e r
Postat av: Anonym

jätte fiin =D

2009-10-21 @ 19:01:45
Postat av: Anonym

Tjoo. guud vad fin din header är ;o jag vill också ha en sån (a' hahah <3

2009-10-21 @ 19:01:59
URL: http://cicihellberg.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0