godmorgon.

Nu har jag precis gjort mig i ordning, sitter och äter mana favoritflingor, special K. Igår färgade Josse håret på mig, det blev som sist, lite gult. Men ska använda silverschampo, så det gula försvinner lite. Vi funderar på stockholm, kanske åka dit på lovet kanske? Hoppas på det, men det kommer antagligen inte gå. Vi var ju där förra året i november någon gång, men vi får se hur det blir.
 
 Ska snart dra mig iväg till skolan, slutar halv fyra idag också. Blir att komma hem och plugga inför småföretagande prov, sen är det ingenting mer att plugga på ett tag, och det gillar vi! När det är så mörkt och kallt som det är på mornarna nu så börjar jag längta efter julen, det känns som om det är bara några dagar kvar till julafton, det är så mysigt med julen. Nu ska jag dra mig av till skolan. Vi hörs kanske sen, pusshaj!

K o m m e n t a r e r
Postat av: Majsan

Vi har väl info&layout på måndag?

2009-10-15 @ 16:17:37
Postat av: sofijah

jag filmar när jag bakar nu , så kmr upp sen :)

2009-10-15 @ 18:23:22
URL: http://avtrollis.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0