godmorgon

Hej på er! Vaknade för en stund sen och ska sätta mig ner och plugga in matten snart, men först blir det frukost och lite musik. Vad ska ni göra idag? Själv ska jag nog bara sitta hemma och plugga, ja jag vet, roligt värre. Det blir antagligen ingen stan idag men det får vi ta en annan dag.

 Ikväll blir det parlamentet. I det blåa laget tävlar Anders Rheborg och David Batra. I det röda laget tävlar Soran Ismail och Annika Andersson. Jag tycker verkligen inte om David Batra, haha! Han tror alla tycker att han är så jävla rolig, men inte ett dugg. Hoppas på att dem andra livar upp stämningen en aning då. Synd att inte Björn Gustafsson är med, för han är så söt! Förövrigt så går hans lillebrormin skola, och dom är sjukt lika :O!

Jag slänger upp ett videoklipp från parlamentet med Björn Gustafsson, tittatitta!
Nu ska jag äta frulle, hörs sen. Pusshaj! ♥


K o m m e n t a r e r
Postat av: Tuttifrutti2

Hahaha! Den var rolig!

2009-10-11 @ 12:54:42

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0