godkväll.

hejhej folket! ni ser väl att jag har ändrat lite här på min blogg? Det ser jag i alla fall, och det får duga just nu. Har precis kommit hem har vart på torget med Kristine, vi hämtade mina foton som jag framkallat. 335 st bilder för endast 147 kr. Sjukt billigt. Jag framkallade lite från allt möjligt, som kroatien, spaníen, norge, balen, ja lite allt möjligt. Detta inlägg blev tyvärr inte så långt, men det blir längre imorgon, då jag inte har någonting att plugga på.

Nu blir det till stt plugga lite engelska inför imorgon,
håll alla tummar du har för att jag ska klara det.
Ni får en underbar låt att lyssna på medans jag är borta. Pusshaj!


K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0