favoriter på ginatricot

Kom hem från Malins tacos&idol kväll för en stund sen. Vad tyckte ni om Idol? Jag personligen tyckte det var fel av folket att rösat hem Karolina. Det var väldigt synd att hon åkte ut, för hon kan ju så mycket bättre än vad hon visade idag. Camilla har verkligen blivit bättre, jag trodde faktiskt att hon skulle göra bort sig idag med, men det blev ju riktigt lyckat. Erik, jävlar vad han är duktig och jävligt söt, han är fan bäst i hela tävlingen!

Imorgon blir det antagligen stan med Malin. Kommer säkert inte handla något eftersom att mitt studiebidrag i princip är slut. Jag tycker att studiebidraget kunde vart på 2050 kr istället, för 1050 kr räcker inte alls långt. För denna månadens bidrag har jag i alla fall köpt den efterlängtade skinnjacka, gud vad jag älskar den. Kanske slänger in en bild på den här någon dag.

Nedanför visar jag några av gina tricots favoriter, kanske blir ett köp av någon av dom imorgon? Ja, vi får väl se. Men nu ska jag tvätta bort sminket och sätta på en bra film. Vi hörs imån, pusshaj!



K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0