andra avenyn.

Tjobre! Idag slutade vi halv fyra någonting, och åkte direkt hem efter. Blev till att dra hem till mamma för att hämta en nyckel hem till min bror, så jag kan gå dit och mata deras katt för dom är på kurs i stockholm. Sen var jag tvungen att gå tillbaka till mamma för att lämna nyckeln, för mamma ska ha den imån, sen fick jag gå hem. Jävlar vad jag har gått idag. Fick springa till båda bussarna förut också, sån jävla dålig kondition va?! 
 
 Idag var det matteprov, och det gick väl inte så jättebra, men jag kan inte säga att det gick dåligt heller för det gjorde det inte. Men hon tar ju med massa grejer som vi inte skulle ha pluggat på, sämsta läraren någonsin! Nu är det småföretagande närmsta på fredag, sjukt tråkigt. Jaja, skit i det nu. Jag har gjort om mina naglar idag. Från kladdigt till mindre kladdigt (Y). Näe, men det blev faktiskt ganska bra, ser nästan ut som när jag gjorde akryl, bara att dom kommer att brytas av mycket fortare, men det gör ingenting för det är faktiskt mycket billigare detta, så det gillar vi!

 Veckans avsnitt av andra avenyn har kommit på www.svt.se nu och ska titta strax. Egentligen, fan vilken dålig serie och dåliga skådespelare det är. Fast om jag nu började titta en gång i tiden, så vill man änna fortsätta att titta och se vad som händer, även fast det är asdåligt, haha! Är det bara jag som är töntig och tittar på de?

 Slängde in låten "Daddy's gone" bara för att jag älskar den låten. Lyssnalyssna! Nu ska jag ta mig en skål med flingor och titta på AA, så vi hörs imorgon. Pusshaj!


K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0