nattinatt !

Hej bloggen. Idag har jag inte uppdaterat mycket alls. Är astrött, sov typ fem timmar inatt, gick och la mig typ halv ett och skulle upp vid halv 6 "/. hade matteprov idag, det kändes faktiskt som som det gick bra, hoppas på det i alla fall. På lördag blir det skola, är något öppet hus eller vad det är. Så vi blir lediga på måndagen istället, rätt gött faktiskt.

Idag fyller Malin 16 år, grattis till henne! :D <3 men hon var sjuk idag, så jag, Josse och Kicki gick hem till henne med bulle haha, ahja, sen gich vi hem till mig och kollade på några avsnitt av greveholm. Nu ska jag strax gå och ta någonting att äte, för är vrålhungirg. Sen väntar sängen. Godnatt! ♥

K o m m e n t a r e r
Postat av: Linnea

Svar: Haha ja såklart.. vad dum jag är! Jag har iaf lagt till dig nu (om det är så man säger?) :)

2009-11-12 @ 15:55:18
URL: http://linneaabjurner.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0