måndag 30 november

Hej hej. Förlåt för att jag inte har uppdaterat förrän igårmorse. Har inte varit hemma. Var som sagt på jobbet, sen blev det till att ut och övningsköra lite. Nu sitter jag på lektionen och har info&layout. Sjukt tråkigt, men det är ju i och för sig bara en halvtimme kvar. Sen blir det stan med Malin. Har tänkt att köpa en mascara, en spray och en film. Kan kanske lägga in mina köp här senare när jag kommer hem.

Nu måste jag återgå till det otroligt roliga skolarbetet. Ni får ha det så bra så hörs vi sen.

K o m m e n t a r e r
Postat av: Camilla

roligt ifall du lägger in dina köp sen :)

2009-11-30 @ 18:29:03
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0