godnatt allihopa.

Nu har nästan precis kommit hem från Malin. Vi tittade aldrig på film, vi satt vid datan istället ;p. Hahaha, vi hade lite roligt, eller aah.. inte lite roligt, utan mycket roligt åt detta. Så jävla roligt. Ni kommer säkert inte tycka det är så roligt, men gör eran egen med bilder på dina kompisar, då kommer du garanterat att skratta! Det är jag, Kicki, Josse, Malin och Della, sjukt kul!

Aja, inte mer om det. Nu ska jag strax gå och sova, är verkligen astrött. Var trött redan innan jag gick iväg till Malin, det betyder att jag är astrött nu ;p. Imån vet jag inte vad som händer, plugga lite antaligen, sen får vi se vad som sker. Nu ska jag sova. Ni får sova så gott, så hörs vi imorgon. ♥

Ni glömmer väl inte att anmäla er till min tävling "Veckans Blogg"?
Vill du läsa mer? Klicka här!


K o m m e n t a r e r
Postat av: Sandran<3

Sv: Jag me<333

Göru?

2009-11-14 @ 23:08:50
URL: http://sandrafenty.blogg.se/
Postat av: Amanda

allt bra? :D

2009-11-15 @ 08:55:15
URL: http://sssnarberg.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0