Ett halvår sen vi slutade nian?!

Förlåt för den extremt dåliga uppdateringen.. igen. Jag har jobbat hela dagen idag, mycket segt. Sen var det att dra hem till mamma med en gång. Där väntade ett litet kalas för mamma har fyllt år, eller det var typ tre månader sen, men aja. Åt smårgåstårta, sjukt jävla gott. Nu sitter jag här och degar. Vet inte om jag ska gå bort till Malin där även Josse och Kicki är. Antingen det eller bara vara hemma och ta det lugnt. Jag vet inte, vi får se hur det blir.

Idag blir det ingen oufit som jag lägger upp här, för har bara haft jobbarkläder på mig. Eller jobbarkläder och jobbarkläder. Ett par jeans och en svart tröja. Imorgon är der redan första advent. Det är helt sjukt vad tiden har gått fort. Det känns som om det var typ en månad sen vi slutade nian. Men det är fan ett halv år sen. Asså det är fan läskigt, ett halv år sen?! Det är sjukt..

Nu ska jag dra mig. Ni får ha det göttans. Puss ♥



Veckans blogg är Tessansnotebook


K o m m e n t a r e r
Postat av: Camilla

Tiden går verkligen så fort, de var ju sommar nyss? :/



hihiihi (a) ja jag älskar fanta ;)

2009-11-28 @ 21:30:06
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: Malinhe - fotobloggen! (:

SV: tack:)

2009-11-28 @ 21:34:33
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Fan va längesen det känns :o sakna ändå lite <3

2009-11-28 @ 23:41:36

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0