måndag den sjunde december.

Jag är så jävla förkyld. Fast bättre det än att ha ont i halsen, vilket jag hade igår och vilket som är borta idag, tummen upp för det. Men jag är ttyp konstig eller ngt, för när jag är förkyld kliar det alltid i mina tänder. Eller inte i tänderna men det kliar liksom i tandköttet, och det är så jävla jobbigt, haha ;p

Idag har jag pluggat, för det är matteprov imorgon. Jag är sjukt skoltrött, och önskar att det vore jullov imorgon, men det är 11 dagar kvar. Men jag får väl stå ut. Har typ två eller tre prov kvar. Jag vill bara typ lägga mig och sova nu för jag är sjuktr trött, men det går såklart inte för jag måste plugga. Orka..

Ni får ha det så bra, kika in imån på morgonen så får ni se min dagens. Ha det underbart, godnatt ♥


K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0