Gossip Girl




Igår beställde jag denna boxen. Har sett dem tror jag, fast kanske inte alla. Men det är ju kul att ha. Jag hade tänkt köpa tvåan men man måste ju ha första boxen innan den andra ;p. Har ganska många boxar den innan, men jag älskar serier, haha!




♥ One Tree Hill säs. 1
♥ One Tree Hill säs. 2
♥ One Tree Hill säs. 3
♥ One Tree Hill säs. 4
♥ One Tree Hill säs. 5
♥ One Tree Hill säs. 6
♥ The O.C säs. 1
♥ The O.C säs. 2
♥ The O.C säs. 3
♥ The O.C säs. 4
♥ Beverly Hills säs. 1
♥ Beverly Hills säs. 2
♥ Beverly Hills säs. 3
♥ Desperate Housewives säs. 1
♥ Desperate Housewives säs. 2
♥ Desperate Housewives säs. 3
♥ Alla älskar Raymond säs. 1
♥ Grey's Anatomy säs. 1
♥ Gilmore Girls säs. 1

One Tree Hill säsong 4 och Desperate Housewives
säsong 1
är ej med på bild för dem är utlånade.


K o m m e n t a r e r
Postat av: Rebecca

Svar: Allt är super med mig idag! Hoppas allt är toppen med dig också? :)



Åh, härligt med så många boxar! Älskar Desperate Housewives, så det hade varit perfektt att ta fram och titta på, istället för att slösa tid på att leta upp avsnitt på YouTube. :P



Kram!

/Beccy

2009-12-30 @ 13:23:58
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, gör man? :P

Jag som sagt bytade hela tiden. Tack i alla fall! ;)



Kram!

/Beccy

2009-12-30 @ 14:18:34
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Camilla

Shit vad många! :) men det är så kul med filmern.

älskar Beverly hills :D

2009-12-30 @ 16:50:02
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0