godnatt ♥

Var ju som sagt på bio, vi såg Saw VI. Jävlar vad rå den var, den var liksom typ läskig, men mest konstig tycker jag, jag rekommderar den inte ;p. Tänkte att jag skulle tagit med mig min kamera så jag kan lägga upp lite kort här sen, men självklart så glömde jag den. Nu är jag i alla fall hemma, ändrade bilden på min header, den är från Spanien i september, överaskningsresan för min mamma, haha. Nu ska jag gå och lägga mig och sova, har ingenting att gå upp tidigt för imån så ska sova tills jag vaknar, göttans!



Denna filmen såg vi. Godnatti ♥


K o m m e n t a r e r
Postat av: Camilla

Haha, man brukar sova tills man vaknar ;) haha!

2009-12-12 @ 13:05:11
URL: http://lovegbg.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0