godnatt folket.

Nu ska jag strax gå och lägga mig och söva, riktigt gött faktiskt för jag är astrött. Blev stan med Kristine, Josse följde även med. Blev att jag köpte några julklappar, bara några kvar då -.-. Sen bar det av hem till Josse där vi julfikade lite smått. Josse hade bakat lussebullar, dom var asgoda. Sen blev det att dra hem till mamsen en stund. Skulle äta där, kött, sås och potatis.. det uppskattas alltid av mig, så jävla gött, haha ;p

Nej, nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. Rätt så gött att det bara är fem dagar kvar i skolan. Asså jag tycker det är helt sjukt att terminen är slut snart. Det känns ju som vi precis började, och att det var typ en månad sen som vi slutade nian. Men det är ju ett halv år sen, sex månader sen. Jävlar vad tiden har gått fort, nästan för fort, man hinner ju knappt reagera. Oj, just det, jag skulle ju sova, har redan glömt av det. Jag lägger in en dagens imorgon på morgonen, så kika gärna in då! Godnatt ♥

K o m m e n t a r e r
Postat av: Lisa

Ja tiden går så jävla fort. Jättefort!

2009-12-14 @ 18:38:44

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0