Godmorgon !

Jag är uppe med tuppen. Nej, men ska snart dra mig ut. Vi ska julhandla litegrann. Idag är det dan före dopparedan. Nån som ska spela Bingo Lotto sen? Haha, det ska jag. Tycker det är som en tradition att spela det och vara med på uppesittarkvällen dagen innan julafton. Mysigt värre (Y).

Min kjol kom ju igår, den passade! Det trodde jag faktiskt inte, men det gjorde den, sooft! Så det blir att jag har den på mig på julafton. Men jag bloggar mera när jag kommer hem hade jag tänkt, men ni får ha det göttans idag så hörs vi senare när jag kommer hem igen.

K o m m e n t a r e r
Postat av: Lisa

Japp.. Jag ska spela bingo (Y)

2009-12-23 @ 13:36:25

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0